"μη με διαβάζετε όταν έχετε δίκιο" Νίκος Καρούζος (1926-1990)

Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

Το Παλαμπούρτζι

Κυρίες και κύριοι, ναυπλιώτες και ναυπλιώτισσες, γεία σας και χαρά σας και τραγούδια στα πανιά σας. Ποιά πανιά σας δηλαδή...αφού ζείτε στο Ναύπλιο. Παπάρια πανιά έχετε. Ναυαγισμένοι ίσως είστε αλλά ταξιδιώτες με τίποτα. Τελοσπάντων. Το όνομα μου είναι Παλαμπούρτζι και γεννήθηκα κάποτε απο το στόμα ενός σκουρόχρωμου έλληνα που τύχαινε τάπα μεθυσμένος και καθήμενος στο Παγκάκι του γνωστού σε όλους τους ιθαγενείς της περιοχής Καρνάγιου. Αυτός ο μέθυσος νέος, πράγμα τελείως ασυνήθιστο για τη πόλη, μέσα στη γλυκειά του σούρα και το μπέρδεμα της στιγμής ένωσε μέσα στο μυαλό του τα δυό σύνορα της πόλης, το φρούριο ονόματι Παλαμήδι και τη νησίδα Μπούρτζι και χωρίς να γνωρίζουμε μέχρι σήμερα ποιό απο τα δύο ήθελε να πεί, γεννήθηκα εγώ, το Παλαμπούρτζι.
Για χρόνια και χρόνια κινιόμουν και ανέπνεα μονάχα σαν λέξη, σαν μια αστεία περίπτωση και σαν έννοια θεωρητική. Πρόσφατα όμως αποφάσισα να πάρω τη ζωή μου στα χέρια μου. Αποφάσισα και γώ να ζήσω σαν αληθινό όν, όπως όλος ο κόσμος. 
Μπήκα και γώ λοιπόν στο ίντερνετ.
Απο τη σελίδα μου σύντροφοι και συντρόφισσες, ναυπλιώτες και ναυπλιώτισσες, θα μπορείτε σε τακτά και άτακτα χρονικά διαστήματα να μαθαίνετε  όλα τα συγκλονιστικά γεγονότα, τις ξέφρενες νύχτες  και τα χιλιάδες πολιτισμικά, πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα που συμβαίνουν στη γεμάτη ζωή πόλη μας.
Καλά κουράγια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου