"μη με διαβάζετε όταν έχετε δίκιο" Νίκος Καρούζος (1926-1990)

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

περί πρέζας και άλλων δεινών


Φτάνει το ιερόν και άγιον σαββατοκύριακον που ίσως θα είναι και το τελευταίο ελαφρώς ήσυχο που θα ζήσουμε μέσα στο 2012 καθώς όπως γνωρίζουμε, αναμένεται μεγάλη κάθοδος Τσιμεντόβλαχων, Αθηνανθρώπων και άλλων σχετικών  που η κρίση τους έχει εκδιώξει οριστικά απο τους πάλαι ποτέ κραταιούς και χριστουγεννιάτικους προορισμούς τους ( βλέπε Αράχωβα) και τους οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο ρομαντικό, κοντινό και σχετικά φθηνό Ναπλάκι μας.

Αυτή τη φορά όμως, εμείς, οι αυτόχθονες Ναπολιτάνοι, οι πρωτοπρωτευουσιάνοι κωλοπλένηδες, δεν θα φαινόμαστε βλάχοι στα πρωτευουσιάνικα μάτια τους. Εμείς,  είμαστε έτοιμοι να τους υποδεχτούμε υπερήφανα και να τους δείξουμε γεμάτοι έπαρση τα τεράστια πλέον κατορθώματα της δικής μας αστικοποίησης.

Διότι σύντροφοι, δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, έχουμε και μείς πλέον τα δικά μας γκέτο πώλησης ναρκωτικών ουσιών. Όχι πως δεν είχαμε στο παρελθόν, αλλά με βάση τις τελευταίες μεγαλειώδεις και αποτελεσματικές αστυνομικές εξορμήσεις, είναι ξεκαθάρο και στον πιο καθυστερημένο συμπολίτη μας  πως υπάρχουν μέρη, τόποι και άνθρωποι που μένουν απείραχτοι και ανενόχλητοι στη πώληση του λευκού θανάτου. Και στη πώληση λευκής σαρκός επίσης. Μη το ξεχνάμε.

Μπορούμε λοιπόν να δείξουμε γεμάτοι καμάρι σε όλους αυτούς τους ντεμέκ πρωτευουσιάνους που θα μας επισκεφθούν, τα δεκάδες ερείπια ανθρώπων που κυκλοφορούν ανάμεσα μας σαν σκιές και μας ζητιανεύουν καθημερινώς λίγα ευρώ για να πάρουν δήθεν και καλά ένα εισιτήριο λεωφορείου, και να βροντοφωνάξουμε στα μούτρα τους πως πλέον έχουμε και μείς πρεζάκια. Και είναι πολλά! Δεν είμαστε πια βλάχοι.

Δεν έχουμε όμως μόνο τα πρεζάκια σαν κοινωνία να επιδείξουμε. Έχουμε τη μεγάλη τιμή να φιλοξενούμε στους δρόμους, τα σοκάκια, τα παγκάκια και τα χωράφια μας ένα αξιοζήλευτο για το μέγεθος της πόλης πλήθος αστέγων που καλό θα ήταν, μέρες πού ‘ρχονται, να τους φέρναμε πιο κοντά στη παλιά, τουριστική και κουκλίστικη πόλη μας για να τους δούν οι Τσιμεντόβλαχοι και να σκάσουν απο τη ζήλεια τους. Μπορούμε επίσης φιλάνθρωπα να τους προμηθεύσουμε σωρούς απο χαρτόκουτα και παλιές εφημερίδες για να γίνει και το θέαμα πιο γραφικό ίσως.

Επίσης, ας μη ξεχνάμε τους μόνιμους πια συλλογείς των σκουπιδιών μας, τους ερασιτέχνες και αγαπημένους μας αυτόκλητους σκουπιδιάρηδες που μας προσφέρουν αφιλοκερδώς τη χαρά να τους χαζεύουμε επι το έργον αδιάφορα, μουρόχαβλα και σχεδόν αθηναικά,  την ώρα που ρίχνουμε στους δοξασμένους δημοτικούς μας κάδους τη σακούλα με τα κωλόχαρτα των νοικοκυριών μας. Τους ίδιους αυτόκλητους σωτήρες μας, θα χαζέψουν και θα θαυμάσουν και οι Τσιμεντόβλαχοι επισκέπτες της πόλης, τις άγιες μέρες που έρχονται.

Και όλα αυτά, την ώρα που στη κοντινή Επίδαυρο, τις προάλλες,  δεν εξεράγη απο λάθος υπολογισμό του κατασκευαστή, αυτοσχέδια μπόμπα έξω απο το κατάστημα της εθνικής τράπεζας. Άλλο ένα σημάδι φυσικά της πλήρους αστικοποίησης και δυτικοποίησης που πλησιάζει ένδοξα και τη δική μας πόλη. Καλό θα ήταν επομένως να ενημερώσει κάποιος και τους επισκέπτες μας για αυτό το ευχάριστο γεγονός για να τους δούμε όλοι ακόμη περισσότερο κομπλαρισμένους και να χαρούμε με τη ψυχή μας.

.

Τέλος, θα ήθελα να γράψω για κάτι άσχετο. Κυκλοφορούν διάφοροι λανθασμένοι ψίθυροι στη πόλη για την ταυτότητα του γράφοντος. Οι ψίθυροι αυτοί έπεσαν στην αντίληψη μου και αφορούσαν φίλο και σύντροφο αυτόχθονα ιθαγενή. Επειδή στο μέλλον σκοπεύω να γίνω χειρότερος, να γράφω ακόμη πιο καυστικά και να γυρέψω αφιλοκερδώς μπελάδες, θέλησα να προστατέψω το φίλο μου και τον παρακάλεσα να γράψει μια επιστολή που να διαψεύδει απλά πως είναι ο παλαμπούρτζης. Ο φίλος μου το έκανε αλλά δυστυχώς δεν ήταν και τόσο ξεκάθαρος. Τόσο, που έβαλλε σε σκέψεις ακόμη και εμένα μη τυχόν και είμαι αυτός. Σας παραθέτω αυτούσια την επιστολή και εύχομαι σε όλους τους κωλοπλένηδες της πόλης καλό τελευταίο  ήσυχο σαββατοκύριακο του 2012.

 
«Εγώ δεν είμαι αυτός (ο παλαμπούρτζης).
Βρήκα ένα μήνυμα στο διαδίκτυο προερχόμενο από τον παλαμπούρτζη:
«Σας παρακαλώ», μου λέει, «γράψτε ένα κείμενο που να διαψεύδει ότι είστε ο παλαμπούρτζης, διότι αυτό λένε όλοι».
Λοιπόν:
Εάν αυτός (ο παλαμπούρτζης) ήμουν εγώ,
τότε εγώ θα είχα στραφεί εναντίον μου και θα είχα σατιρίσει εμένα (εδώ) και μετά εγώ θα είχα απαντήσει σε εμέναν (εδώ). Λέτε αυτό να στέκει ή μήπως το κατάφερα και αυτό;
Εγώ έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα τέσσερα διαφορετικά ιστολόγια και αρκετά ψευδώνυμα,
για να πω τη γνώμη μου, πάντως ο παλαμπούρτζης δεν είμαι. Όμως, επειδή πολλοί μου λένε και προσωπικά ότι έχουν καταλάβει ότι είμαι ο παλαμπούρτζης, επιδίωξα και έκανα επαφή μαζί του μέσω διαδικτύου. Σας διαβεβαιώνω εν τιμή, ότι μιλάω μαζί του στο φατσοβιβλίο.
Τώρα θα μου πείτε, ότι μέσα στην παραζάλη μου,
μπορεί να έχω ανοίξει δύο λογαριασμούς και να μιλάω εγώ με εμέναν.
Όμως κατάφερα και τον είδα και προσωπικά τον εν λόγω σατιριστή του διαδικτύου και εσχάτως των εντύπων μέσων ενημέρωσης.
Συναντηθήκαμε στο Πλάτανο στην Πλατεία Συντάγματος στο Ναύπλιο,
ως γνήσιοι κωλοπλένηδες.
Εκεί ο παλαμπούρτζης συνέχισε να με βλέπει ως σεβάσμιο γέροντα
και να μου μιλάει στον πληθυντικό.
Αυτός πήρε έναν καφεδάκο και εγώ (βεβαίως, βεβαίως) τέιον.
Τον είδα λοιπόν τον νέο με σάρκα και οστά και έτσι βεβαιώθηκα ότι εγώ δεν είμαι αυτός (ο παλαμπούρτζης), όπως πολλοί ισχυρίζονται
ΥΓ. Την επόμενη μέρα ένα γκαρσόνι του Πλάτανου ήλθε και μου είπε:
«Πρωτοφανές αυτό που κάνατε κ. Κώστα. Ήπιατε και καφέ και τέιον μαζί.»
Προφανώς, όταν ήλθε το γκαρσόνι,
ο παλαμπούρτζης είχε φύγει πριν από εμένα για να πάει να κάνει την εκπομπή του
 στα δύο ραδιόφωνα που προσφέρει τις μουσικές του γνώσεις και το χιούμορ του.
Και φυσικά η χροιά της φωνής του είναι διαφορετική από τη δικιά μου, εκτός και αν βράχνιασα εσχάτως.
 



Ο «αιρετικός» ή «το μαύρο πρόβατο» ή "ο ντέσπερετ όπτιμιστ"



»

10 σχόλια:

  1. στη πώληση=stipolisi
    στη παλιά=stipalia
    στη κοντινή=stikondini
    τη ψυχή =tipsihi
    στη πόλη =stipoli
    στο πλάτανο =stoplatano
    Τα σωστά κατά τηνπροφορά του ελληνικού λαού κι όχι του αλλοδαπού
    stinbolisi =στην πώληση
    stingondini =στην κοντινή
    stomblatano =στον πλάτανο
    timbzihi =την ψυχή
    stimboli =στην πόλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αργολός Τσιμεντόβλακας14 Δεκεμβρίου 2012 - 4:29 μ.μ.

    Για να ενταχθώ στους αυτόχθονες ιθαγενείς, πόσες γενιές πίσω πρέπει να αποδείξω οτι είναι αναπλίωτες και με ποιόν τρόπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν έχω καταλάβει τί εννοείς;;;το ζητούμενο είναι πόσο αυτόχθονας νιώθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως μην ψάξεις και πολύ πριν το 1821

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναυπλιώτης γίνεσαι...δεν γεννιέσαι...όπως όλα τα πραγμάτα και όλες οι καταγωγές...το αυτόχθονες ιθαγενείς συμβαίνει λόγω ποιητικής αδείας και έχει μια μεγάλη δόση χιούμορ...

    το καταλαβαίνεις αυτό που λέω ή σου φαίνεται παράξενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν θέλω να σε κάνω να αισθανθείς άσχημα αλλά αν νομίζεις πως χρησιμοποιώ τη φράση αυτόχθονας ιθαγενής για λόγους ναυπλιώτικης καθαρότητας τα έχεις παρεξηγήσει λίγο τα πράγματα...ξαναδές το μπλογκ με άλλο μάτι και τα ξαναλέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σωστός παλαμπούρτζιε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή