"μη με διαβάζετε όταν έχετε δίκιο" Νίκος Καρούζος (1926-1990)

Παρασκευή, 10 Μαΐου 2013

Το Άργος αλλάζει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σήμερα ημέρα Παρασκευή, 10 του Μαγιού του 2013, ο γνήσιος απόγονος της γενιάς του Μεγάλου Αλεξάνδρου, μας προσκαλεί στις 6 τ' απόγεμα, στο αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου τ' Άργους να παρακολουθήσουμε τη δημόσια διαβούλευση για την ιστορική ανάπλαση του κέντρου της αρχαιότερης πόλης του σύμπαντος κόσμου.



Είναι μια μέρα ιστορική για όλη την ανθρωπότητα, για τον ελληνικό και το παγκόσμιο πολιτισμό αλλά κυρίως για τους φιλτάτους γειτόνους Αργείους που θα έχουν την ευκαιρία να δούν, έστω από μακέτα, την ανάπλαση της πόλης τους και να πουν την γνώμη τους.
Εγώ, σαν αυτόχθων ιθαγενής, όπως και όλοι μας φαντάζομαι, εύχομαι στη απέναντι πόλη κάθε ευτυχία, να ζήσει, να μακροημερεύσει στους αιώνες των αιώνων και να φτάσει σε τέτοιο μεγαλείο προόδου και άνθησης που να χαρεί να ακούσει την χριστιανορθόδοξη ακολουθία του πολιούχου της Αγίου Πέτρου ακόμη και στα αγγλικά.
Και επειδή ξεκίνησα τις μπηχτές, εδώ στο Ναύπλιο Μήτσε δικέ μας, τριποντά και μεγαλοιντερνετάκια, πότε θα κάνουμε  καμιά διαβούλευση λαική για τις αποφάσεις που παίρνονται και μας ξενερώνουν τη ζωή;
Σε μιά πόλη, δεν θυμάμαι ποιά, η περιφορά του Επιταφίου έγινε στη θάλασσα. Δεν είναι κακή ιδέα. Προσλαμβάνομαι;
Συγνώμη για τις κακίες μου αλλά σου έχω Μήτσε μου πολλά νεύρα. Είναι που για πρώτη φορά στη ζωή μου με ανάγκασες να συμφωνήσω με τον Ιζνογκούντ. Δεν είναι και λίγο. Δεν βρίσκεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου