"μη με διαβάζετε όταν έχετε δίκιο" Νίκος Καρούζος (1926-1990)

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Περί αντιρατσιστικού νομοσχεδίου

Aνήκω και εγώ στους φανατικούς πολεμίους του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου που μονοπωλεί το τελευταίο διάστημα τον πολιτικό βίο της χώρας.

Υπάρχουν χιλιάδες λόγοι που η λογική με οδηγεί να πολεμήσω λυσσαλέα αυτό το νομοθετικό τερατούργημα.

Εκτός από τους προφανείς λόγους της στέρησης του δικαιώματος να εκφράσεις δημόσια την πολύ ευαίσθητη θέση πως όλοι οι μετανάστες είναι ζώα, εγκληματίες, υπάνθρωποι και κατάσκοποι, πέρα από την απαγόρευση να επιχειρηματολογήσεις δημόσια για το τεράστιο συνωμοτικό ψέμα του ολοκαυτώματος, πέρα από το να χάνεις το αδιαμφισβήτητο δικαίωμα σου ως έλληνας και πατριώτης να κάψεις, να δείρεις και να σκοτώσεις έναν αλλοδαπό επειδή σου την σπάει και επειδή γαμάς και δέρνεις, πέρα από το θεικό σου δικαίωμα ως μόνος πιστός του αληθινού και τριαδικού Θεού να προσβάλλεις όλες τις υπόλοιπες ψεύτικες και παραπλανητικές θρησκείες,  υπάρχουν και άλλοι λόγοι πολύ σοβαρότεροι.


Καταρχήν ο νόμος είναι άλλη μια επιβολή και καταδυνάστευση της ευρωπαικής και μασονικής ελίτ πάνω στο σώμα της υποταγμένης ελληνικής κοινωνίας. Άλλος ένας νόμος που ισχύει σχεδόν σε όλη την Ευρώπη και θέλουν ντε και καλά οι κουτόφραγκοι να μας τον επιβάλλουν και να μας κάνουν σαν τα μούτρα τους. Φλώρους και πολιτισμένα διαλέγοντες, απομακρύνοντάς μας ακόμη περισσότερο από την ανατολική και μπαχαλιακή κουλτούρα μας.

Επίσης, ως γνήσιο τέκνο της Αργολικής γής, ομολογώ πως είμαι εκ φύσεως υποστηρικτής της τίμιας και λαικής δεξιάς και δεν μπορώ να αντιταχθώ στις βουλές  του αρχηγού και ηγέτη μου Αντώνη. Θεωρώ πως αν δεν τον υποστηρίξω σε αυτή την πολύ κρίσιμη ιδεολογική συγκυρία, θα πέσει φωτιά να με κάψει.
Μπορεί να με καταραστεί κι η συμπολίτισσα πεθερούλα  του. Ποιός ξέρει.

Επιπλέον, με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο αδρανοποιείται παντελώς η επιχειρηματογία(!!!)  του κόμματος της Χρυσής Αυγής. Δεν θα έχουν τί να πούν οι άνθρωποι. Θα βγαίνουν στα κανάλια και τις εφημερίδες, θα στέλνουν δελτία τύπου και φυλλάδια και θα μένουν μουγκοί. Άντε στην αρχή θα κράζουν για κανά εξάμηνο το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο. Μετά; 

Με συγχωρείτε αλλά εγώ κατά το ήμισυ και βάλε είμαι σατιρικός γραφιάς. Δεν μπορώ να ανεχτώ να χάσω έναν σίγουρο πελάτη που μου γεμίζει ευχάριστα τις μέρες που δεν υπάρχει κάποια  είδηση  άξια σχολιασμού μέσα στη μίζερη καθημερινότητα της περιοχής. Όλα κι όλα. Τα καλά και συμφέροντα.

Και επειδή είπα συμφέροντα, ας πάω και στον πιο σοβαρό για μένα λόγο γιατί τους προηγούμενους τους έχω και ψιλοχεσμένους.

Θα μπορώ εγώ μετά την ψήφιση του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου να λέω τους Ναυπλιώτες Κωλοπλένηδες; Τους Αργείτες Πρασάδες; Τους Αθηναίους Τσιμεντόβλαχους και τους κατοίκους των πέριξ σκέτους Βλάχους; Θα μπορώ; Ή θα μαζευτεί κανά τσούρμο αυτοχθόνων και προοδευτικών υπογραφών που θα θεωρεί πως τους μειώνω, τους διαχωρίζω, τους προσβάλλω και άλλες παρόμοιες ασυναρτησίες; 

Η φράση "αυτόχθονες ιθαγενείς" θα είναι νόμιμη ή θα διαχωρίζει τους γηγενείς από τους ξένους και θα θεωρείται ρατσιστική;

Θα μπορώ να φωνάξω καθαρά και ξάστερα μέσα από τις γραμμές του ιστολογίου μου " Έξω οι βλάχοι από τ' Ανάπλι" ή θα στερηθώ τα πολιτικά μου δικαιώματα;

Προειδοποιώ πάντως πώς αν τα στερηθώ θα ήμουν στις προσεχείς εκλογές ψηφοφόρος του νέου κόμματος της Χρυσής Δημοκρατίας. Άρα αυτοί θα χάσουν.

1 σχόλιο:

  1. Εγώ δεν είμαι ρατσίστρια πάντως. Σας μισώ όλους το ίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή