"μη με διαβάζετε όταν έχετε δίκιο" Νίκος Καρούζος (1926-1990)

Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Κώνωψ ο Ναυπλιεύς

Δεν ξέρω τί γίνεται στην υπόλοιπη χώρα. Δεν μένω εκεί, δεν ταξιδεύω και δεν με ενδιαφέρει. Εγώ μένω, κινούμαι, αναπνέω και βολτάρω στο Ναύπλιο. 

Και στο Ναύπλιο όπως γνωρίζετε καλά σύντροφοι ιθαγενείς μας έχουν γαμήσει τα κουνούπια.

Δεν υπάρχει πλέον σημείο για να κάτσεις, παγκάκι να σταθείς, δρομάκι να περάσεις και σπίτι ν' απλωθείς που να μην δεχτείς επίθεση από την άγρια και άπειρη φυλή των θηλυκών κουνουπιών της πόλης.

Γιατί δεν ξέρω αν το ξέρατε αλλά τα κουνούπια που μας πίνουν το αίμα είναι μόνο τα θηλυκά.

Μάλιστα, τα θηλυκά. Τα αρσενικά, καλόβολα και συμπαθή, βολεύονται με λίγο γύρη, με μια τζούρα νέκταρ αλλά τα μοχθηρά θηλυκά, τηρώντας τα ήθη και τα έθιμα της μαμάς φύσης, μας καταβροχθίζουν το αίμα και μας στραγγίζουν κυριολεκτικά.

Ξέρετε γιατί; Γιατί το αίμα τους βοηθάει να κάνουν αυγά. Αυγά!

Οπότε σύντροφοι ιθαγενείς, όπως αντιλαμβάνεστε περιμένουμε και γεννητούρια.

Να μας ζήσουν, η ώρα η καλή, γερά νά 'ναι κι ό,τι νά 'ναι,  πολύχρονα κι ευτυχισμένα, να βγούν με μια ανάσα και άλλα παρόμοια. Κοινώς, τη γαμήσαμε.

κώνωψ ο πρωτοπρωτευουσιάνος

Εν τω μεταξύ τα μαλακισμένα, δεν τα πιάνει ούτε φιδάκι, ούτε ταμπλέτα, ούτε ψεκασμός, ούτε ελληνικός καφές που καίγεται και βρωμάει απαίσια (καινούριο κόλπο), δεν τα πιάνει τίποτα. Αυτά δεν είναι κουνούπια. Είναι βαμπίρια. Είναι βρυκόλακες. Έχω αρχίσει και τα πολεμάω με σκόρδα και ανάποδους σταυρούς. Κάτι κατάφερα παρεμπιπτόντως.

Από την άλλη βέβαια, βλέποντας πάντα την θετική πλευρά των πραγμάτων, σκέφτομαι πως από το πολύ ναυπλιώτικο dna που χωνεύουν, θα πάθουν καμιά μετάλλαξη και θα δημιουργήσουν κανά καινούριο είδος κώνωπα.

Ο κώνωψ ο Ναυπλιεύς!

Ο κώνωψ ο Ναυπλιεύς ρουφάει μόνο Αργείτες, Τσιμεντόβλαχους και βλάχους των γύρω περιοχών, συχνάζει σε μόνιμα στέκια της πόλης, κουτσομπολεύει τα άλλα κουνούπια ασύστολα, κυκλοφορεί παντού πως κάνει αχαλίνωτο σεξ ενώ μένει πάντα με την προβοσκίδα στο χέρι, θέλει διαρκώς να φύγει, να πάει αλλού να μείνει αλλά για έναν περίεργο πάντα λόγο δεν το κάνει ποτέ και ψηφίζει για δήμαρχο Τάκη Αναγνωσταρά.

Υπομονή λοιπόν σύντροφοι. Σε καμιά χιλιάρα χρόνια τα κουνούπια θα γίνουν σαν τα μούτρα μας και δεν θα μας ακουμπάν καθόλου. Λιγάκι υπομονή μονάχα. Οι μεταλλάξεις στη φύση βλέπετε αργούν να γίνουν όσο να πείς.

4 σχόλια:

  1. Τιν ψικαστιρα με το φλιτ γριγορα αδελφως.

    (Δεν μου λες, δεν μου λες... Με απευθείας αναθέσεις πήραν τη δουλειά οι εργολάβοι λόγω της καθυστέρησης? Τον ξέρουμε τον εργολάβο? Δεν πιστέυω να πέσουμε σε κομαμτικό μαγαζί πάλι.

    Ρωτάω επειδή είμαι άνεργος και άμα λάχει έχω και μυγοσκοτώστρα για την δουλειά. Έχω και κότερο - πάμε μια βόλτα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν έχω εσωτερική πληροφόρηση αλλά μάλλον δεν θα είσαι και πολύ μακριά από την αλήθεια...έχω και γώ μυγοσκοτώστρα πάντως. δεν με είπανε τίποτα. λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν ξαναψηφίσει Τάκη να του κοπεί η προβοσκίδα από τη ρίζα. Αυτές τις μέρες με το δυνατό νοτιά, είναι σα να έχει έρθει η χωματερή στο σπίτι μου. Τα έργα κι' ημέρες Αναγνωσταρά είναι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν ξαναψηφίσει Τάκη να του κοπεί η προβοσκίδα από τη ρίζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή