"μη με διαβάζετε όταν έχετε δίκιο" Νίκος Καρούζος (1926-1990)

Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013

Η Μελίνα Δήμαρχος

Και εκεί που το πράγμα έδειχνε να σαπίζει, εκεί που όλοι εμείς οι αυτόχθονες ιθαγενείς είχαμε απογοητευτεί από τους υποψηφίους δημάρχους και βλέπαμε το μέλλον της πόλης μας ζοφερό και μαύρο, ήρθε το ξανθό φώς της αρίας φυλής, το αίμα το φρέσκο και το ελληνικό, να αναπτερώσει τις ελπίδες μας και να μας γεμίσει με τόνους αισιοδοξίας. 
Με άρθρο-παρέμβαση στα δημοτικά πράγματα της πόλης μας η Μελίνα της καρδιάς μας έβαλε τους πάντες και τα πάντα στη θέση τους, έτριξε τα δόντια στην άχρηστη δημοτική αρχή ( τελικά το χρίσμα το έχει στο τσεπάκι του ο Ιζνογκούντ)  και με ένα κείμενο καταπέλτη (που μπορείτε να το διαβάσετε εδώ) δεν πρότεινε απολύτως τίποτα, μόνο καταδίκασε.



Τί μας είπε όμως η Μελίνα μας. Πως οι Μπανιέρες είναι σάπιες. Χαρήκαμε. Ο γύρος της Αρβανιτιάς δεν βλέπετε. Καλά που μας το είπες. Η πόλη είναι γεμάτοι πρεζάκια. Έλα και εσύ μόνιμα εδώ και βλέπουμε αν θα την παλέψεις χωρίς ζουζού. Τα γκράφιτι είναι μαλακία και δεν θεωρούνται τέχνη. Κλασικό και δεν περιμέναμε τίποτα καλύτερο από άνθρωπο που ακούει Σπανουδάκη. Η ιδιωτικοποιημένη(!!!) παραλία της Αρβανιτιάς καταρρέει. Σιγά το νέο. Το σπαθί του Σταικόπουλου λείπει. Το πήραν μάλλον οι Ρομά για σιδερικό. Το πάρκο είναι άθλιο, παντού σκουπίδια, βρώμα και γυαλιά, η παιδική χαρά στο θεατράκι του ΟΣΕ είναι επικίνδυνη(!!!), και τέλος στο Ναύπλιο χέζουνε και κατουράνε δημοσίως μόνο οι αλλοδαποί. Δεν υπάρχουν άστεγοι, δεν υπάρχουν βρωμιάρηδες αυτόχθονες πού χέζουν όπου βρούνε, μόνο οι αλλοδαποί χέζουν όπου βρούνε. Τελεία και παύλα. 
Επίσης ποιός έβαλε μπουγάδα με χαρτιά Α4 μπροστά στο δημαρχείο, γεμάτη άκυρα συνθήματα και άκουσον-άκουσον συνθήματα του κουμουνιστοσυμμορίτικου Πολυτεχνείου και την σύγχυσε την κοπέλα μας; Είναι εικόνα αυτή πόλης; Είναι εικόνα σοβαρή και τουριστική; Είναι δυνατόν να γράφονται συνθήματα στο Δημαρχείο της πόλης στα Γερμανικά του στύλ "έξω η Γερμανία"; Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας, αφεντικά και  πελάτες μας, πότε θα το καταλάβουμε επιτέλους;
Επίσης μή ξαναδώ πανό στο Λύκειο και το Δημοτικό για την απελευθέρωση τρομοκρατών. Που απελευθερώθηκαν παρεμπιπτόντως. Παρεμπιπτόντως και όχι παρεπιπτόντως όπως αναφέρει η υπερπατριώτισσα Μελίνα. Αλλά μη ξαναδώ. Οι τρομοκράτες είναι τρομοκράτες και έχουν άλλους νόμους. Δικάζονται αλλιώς. Οι δίκες τους μπορούν να κρατήσουν χιλιετίες. Ο τρομοκράτης είναι τρομοκράτης πριν ακόμη δικαστεί. Είναι ντροπή να συνθηματολογούμε υπέρ κάποιου τρομοκράτη πριν δικαστεί με την δικαιολογία πως δεν έχει ακόμη δικαστεί. Και να μην έχει, είναι τρομοκράτης. Κατανοητό;
Επίσης να φύγουν όλοι οι αλλοδαποί ζήτουλες που χέζουν και κατουράνε σε όλη τη παλιά πόλη. Ας μείνουν μόνο οι Έλληνες ζήτουλες, κατουρλιάρηδες και χεζίληδες. Αίμα, τιμή και γαρούφαλο στ' αυτί.
Με αυτά και με αυτά η Μελίνα μας κατακεραύνωσε τη παρούσα δημαρχιακή εξουσία, έκλεισε το μάτι στο παιδί της Golgate και της δαπ-νουδουφουκού Xρήστο Γραμματικόπουλα, αλλά κυρίως έβαλε γερές βάσεις για μια μελλοντική της κάθοδο στο δημαρχιακό θώκο της πόλης.
Η παντελής έλλειψη προτάσεων της, η πατροπαράδοτη και παλαιοκομματική στείρα κριτική της, η ακροδεξιά σκέψη της που τόσο πολύ συνηθίζεται στα μέρη μας και  η ολοκληρωτική της άγνοια για την πολιτική, κοινωνική και οικονομική κατάσταση του Δήμου, την καθιστούν μία βασική υποψήφια δήμαρχο  του μέλλοντός μας.
Σε γενικές γραμμές η Μελίνα μας με το επικό της κείμενο απέδειξε πως διαθέτει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που αγαπά και ψηφίζει ο λαός της Αργολίδας και δή του Ναυπλίου: Φαμφαρολογία, κομματική υποταγή, έλλειψη φαντασίας και στοιχειώδους πολιτικής σκέψης, κριτική χωρίς περιεχόμενο και θέσεις, υπερτοπικισμό και άγνοια.
Η Μελίνα Δήμαρχος λοιπόν. Εγώ θα την ψηφίσω πάντως γιατί τα χώνει χύμα και δεν κωλώνει. Αυτό στις μέρες μας φαντάζομαι αρκεί.
Αν έπιανε και καμιά σκούπα να καθαρίσει τα σκουπίδια και τα σκατά της πόλης, την ψήφιζα και για πλανητάρχη μη σου πω.

9 σχόλια:

  1. Την ζηλεύεις γιατί θέλεις να την κάνεις δικιά σου αλλά σου τα χαλάει στην θεωρεία, γιατί στην πράξη ειναι η πιο ωραία γκόμενα του Ναυπλίου και φυσική ξανθιά...

    Πετσετούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πάει σε καλλιστεία τότε μάγκα μου και να μην μας τα πρήζει με ακροδεξιά και ρατσιστικά σχόλια.

      Διαγραφή
  2. Η ΚΥΡΙΑ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Η ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ζήτουλες" ????? Κορυφαίο!

    Το άλλο με τους γερμανούς ??? Και αυτό κορυφαίο! Άλλωστε είναι ντροπή να γίνονται όλα αυτά λίγα μέτρα από το άγαλμα του Οθωνα.

    Πάντως έχει και ένα δίκιο σε ορισμένα πράγματα. ΩΧ - ΛΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ????????????????????????????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μιά φυσική ξανθιά δεν ασχολείται ποτέ με τόσο ελαφρά θέματα όπως το γενικό πολεοδομικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διάβασα το κείμενο της.
    Eντάξει η κοπέλα είναι ξανθιά, εντάξει είναι όμορφη -απ' ότι φαίνεται στις φωτογραφίες, διότι εκ του φυσικού δεν την έχω δει-, εντάξει είναι ακροδεξιά, εντάξει έχει πολιτικές φιλοδοξίες, εντάξει, εντάξει, εντάξει ...
    ΔΙΑΦΩΝΕΊ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΓΡΆΦΕΙ ; Όποιος περπατάει την πόλη - και εσυ Vagman την περπατάς την πόλη - δεν τα έχει επισημάνει όλα αυτά;
    Ξέχασε βεβαίως να γράψει για τον φασισμό των "μεροκαματιάρηδων" καταστηματαρχών, που δεν έχουν αφήσει σπιθαμή κοινόχρηστου χώρου, που να μην τον καταπατήσουν.
    Πάντως Vagman ρέπεις προς "ψιλογκεμπελίστικες" τακτικές. Γιατί πως αλλιώς να χαρακτηρίσω την τακτική της "ψιλοαπομόνωσης" λέξεων και φράσεων και της "ψιλοπαραποίησης" των γραφόμενων της κοπέλας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Aντιμάχομαι τη βλακεία από όπου και αν προέρχεται γιατί τη βαρέθηκα. Βαρέθηκα να είναι πρόσωπα δημόσια και με λόγο άτομα που δεν έχουν καμία ουσία στη σκέψη και το λόγο τους.
      2. Κάποια που λέει είναι σωστά. Συμφωνώ. Τί προτείνει όμως;
      Εθνοκάθαρση;
      3. Μπορεί να είμαι γκέμπελς καμία φορά. Το έχω σκεφτεί και εγώ.
      4. Την λυπάμαι πλέον τη Μελίνα. Είναι πολύ εύκολος στόχος.
      5. Και τα 4 μαζί.

      Διαγραφή
  6. Διαβάζοντας την ανάρτηση σου σχετικά με το πρόσωπό μου και τα λεγόμενά μου παρατήρησα τα εξής :
    Αφενός είσαι προκατειλημμένος μαζί μου για λόγο τον οποίο δε γνωρίζω. Αφετέρου φοράς παρωπίδες, κάτι που εγώ σίγουρα δε φοράω, αν κρίνεις και αναλογιστείς από τις πάντα καλοπροαίρετες απαντήσεις μου μέσω του facebook. Επίσης άλλον εαυτό δείχνεις όταν μιλάς μαζί μου σε συνομιλία και άλλον εδώ στο blog σου όταν σχολιάζεις τα κείμενα μου και όχι μόνο..Να το προσέξεις αυτό.
    Βέβαια για να είμαι και ειλικρινής κάτι τέτοιο δεν μου κάνει μεγάλη εντύπωση , καθώς ίσως εκπροσωπείς ένα μεγάλο μέρος της αριστεράς που λασπολογεί και "στέκεται" σε "επιχειρήματα" κενά, φαλλοκρατικά και πάντως κείμενα της προπαγάνδας σας.
    Κύριε Παλαμπούρτζι , που παρότι γνωρίζω το όνομά σου, σέβομαι την επιθυμία σου να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία, για ποιο λόγο στέκεσαι στην εξωτερική μου εμφάνιση? Η εσωτερική σου τεράστια διανόηση δεν σε έχει οδηγήσει στο να μη στέκεσαι στο φαίνεσθαι?
    Επιπλέον το άρθρο αυτό δεν δημιουργήθηκε για να προτείνει λύσεις αλλά να θέσει προβληματισμούς σχετικά με το πώς βλέπει ένας ξένος επισκέπτης την πόλη μας. Τα περί εθνοκάθαρσης και τα περί ορθογραφικών λαθών ειδικά για τη συγκεκριμένη λέξη , τα αφήνω εντελώς ασχολίαστα.
    Συγχώρεσε με αγαπητέ φιλόλογε αλλά με τα λίγα γράμματα που έμαθα στο σχολείο δε θυμάμαι η λέξη "βλέπετε" στο γ' ενικό πρόσωπο να γράφεται έτσι όπως το γράφεις εσύ..
    Τέλος, εγώ μπορεί να μην αρέσω σε αρκετούς για αυτά που πρεσβεύω , πάντα όμως έχω το θάρρος της γνώμης μου και υπογράφω τις πράξεις και τα λεγόμενα μου σε αντίθεση με τους Ανώνυμους σχολιαστές εδώ μέσα και σαφώς σε αντίθεση με εσάς αγαπητέ κύριε Βάγκμαν ή αλλιώς Β.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπό που να ξεκινήσω...ξεκινάω.

      1. στο φουμπού έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ήμασταν δικτυακοί φίλοι και μάλιστα σου έχω στείλει ένα μήνυμα σχετικό που σου ανακοινώνω πολύ ευγενικά πως δεν αντέχω άλλο τις αναρτήσεις και το χαμηλό επίπεδο πολιτικής κουβέντας που γινόταν μέσα εκεί.
      2. εννοείται πως στις διαπροσωπικές μου σχέσεις θα είμαι διαφορετικός από το μπλογκ μου καθώς το μπλογκ μου αποτελεί αυτοτελές δημιούργημα και κρίνεται έξω από τη δική μου παρουσία και ύπαρξη.
      3. δεν κρύβομαι στην ανωνυμία. όσες φορές έχει προκύψει ζήτημα από τα σκληρά μου λεγόμενα έχω παρουσιαστεί ο ίδιος και έχω εξηγήσει τις προθέσεις μου. περί ανωνυμίας και άλλων φυγόδικων να αναζητήσεις αλλού. όχι εδώ. όποτε θες λες ανοιχτά το όνομα μου χωρίς κανένα πρόβλημα.
      4. δυστυχώς δεν λασπολόγησα πουθενά. σε έκρινα μόνο από τα γραπτά σου. κανένας φαλλοκρατισμός, σεξισμός ή αντίστοιχο δεν προέκυψε από τα λόγια μου. περί καλλιστείων και άλλων τινών περί ομορφιάς είναι απάντηση σε σχόλιο ανώνυμου σχολιαστή. οπότε τα λόγια σου περί φαίνεσθαι και τα συναφή πέφτουν στο κενό.
      5. το κείμενο σου δεν γράφτηκε για να θέσει προβληματισμούς. έχει πολύ συγκεκριμένο στόχο. τα υπόλοιπα στο πλήθος. εγώ κρίνω πως είχε συγκεκριμένο στόχο και τον υποννοώ. κάνω λάθος; δικό μου πρόβλημα.
      6. περί αριστεράς και τα σχετικά δεν τα απαντάω γιατί δεν νομίζω πως χρειάζεται να απολογηθώ επειδή είμαι αριστερός. είναι τιμή μου και καμάρι μου. περί προπαγάνδας τώρα ας βάλλουμε στο ζύγι δεξιά και αριστερά να δούμε ποιός την έχει πιο μεγάλη. όποτε θες και σε δημόσιο διάλογο.
      7 η εσωτερική μου τεράστια διανόηση με οδήγησε να μην ξανασχοληθώ τόσο εύκολα με κείμενό σου ή με τις ιδέες σου.
      παρατήρησα οτι επαναλαμβάνομαι όταν σε σχολιάζω και μου είναι κουραστικό. ίσως αν πείς κάποια στιγμή κάτι που θα μου φαίνεται ιδιαίτερα ακραίο( πιο ακραίο από αυτά που συνήθως λες) τότε να επανέλθω.
      8. σαν υποστηρικτής της δημοτικής γλώσσας και θεωρώντας πως η καθαρεύουσα είναι μια ρατσιστική και βαρβαροδυτικότροπη εντύπωση των ξένων για τα αρχαία ελληνικά που επέβαλλαν βιαίως πάνω στη ντοπιολαλιά μας και θεωρώντας πως ο προφορικός λόγος πάντα προηγείται του γραπτού και γνωρίζοντας πως η εξέλιξη της ελληνικής έχει γίνει μέσα από ορθογραφικά λάθη και απλοποιήσεις, δεν είμαι τόσο αυστηρός με τα δικά μου ορθογραφικά λάθη. αντίθετα είμαι αυστηρός σε αυτούς που δείχνουν υπερπατριώτες και υποστηρικτές της καθαρεύουσας.

      Πολλά φιλιά και να αντέχεις την κριτική. Σε διαβεβαιώ πάντως πως δυστυχώς δεν πρόκειται ποτέ να ρίξω το επίπεδο της κριτικής μου σε εξωτερικούς παράγοντες. Πάντοτε θα κρίνεσαι για τα λεγόμενα σου. Το ίδιο επιθυμώ και για το μπλογκ μου.

      Τα λέμε.

      Διαγραφή