"μη με διαβάζετε όταν έχετε δίκιο" Νίκος Καρούζος (1926-1990)

Κυριακή, 3 Μαΐου 2015

Ναυπλιέων εραστών βραδυνός διάλογος...

Ο διάλογος που ακολουθεί συνέβη μεταξύ Ναυπλιωτών εραστών το βράδυ της δεύτερης μέρας του Μαΐου του έτους 2015 σε κάποιο διαμέρισμα της πόλης.

Κατόπιν διεξοδικής έρευνας στους δρόμους και σε δικτυακά προφίλ Ναυπλιωτών, ό,τι και να ακούσετε περί αμφισβήτησής του, ο διάλογος ελέγχεται ως απολύτως ακριβής.

Ο διάλογος:

-Τί σου κάνω μάνα μουυυυ;
-Με βουλιάζεις από κόσμο παιδαρά μουυυ...
-Πες, τί άλλο σου κάνωωω;
-Μόντε Κάρλο με κάνεις μωράκι μουυυ...
-Ναι, ναι...τί άλλο, τί άλλοοο;
-Πριγκηπάτο του Μονακό με έχεις φτιάξει πρίγκηπά μουυυ...
-Ναι, ναι, ναι...αυτά είναι...τί άλλο σου κάνω κορώνα μου;
-Μου παρκάρεις βαθιά το σκάφος σου στο λιμανάκι μου καπετάνιε μουυυ...
-Αυτό δεν είναι λιμανάκι...είναι λιμανάρα της Μεσογείου κοριτσάρα μουυυ! Και τι άλλο σού χω παρκάρει γοργόνα μουυυ;
-Μου έχεις παρκάρει όλους τους πεζόδρομους Σουμάχερ μουυυ...
-Πω! Τρελαίνομαι! Και τί άλλοοο; Αχ, βαχ!
-Μου έχεις ξεχειλίσει όλους τους κάδους σκουπιδιών πρωτοπρωτευουσιάνε μου!
-Και πού πετάς τα σκουπίδια σου νοικοκυρά-θεά μου τώρααα;
-Πάνω σου τα πετάω βρώμικό μου αγόρι τρελό! Πάνω σουυυ!
- Χωματερή μουυυ!

(Ακολουθούν φωνές μιας απόλυτης ηδονής που ανθρώπου νους δεν μπορεί να χωρέσει και η παθιασμένη ερωτική πράξη ολοκληρώνεται αισθησιακά κάτω από τους ήχους του Άξιον Εστί σε εκτέλεση της Δημοτικής Μπάντας και του Σάκη Ρουβά)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου